U Kuala Lumpuru održana posebna prezentacija turističke ponude Zagreba

U organizaciji Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), u Kuala Lumpuru je, 31. listopada, održana posebna prezentacija Zagreb/Croatia: Connect & Experience na kojoj se predstavila turistička ponuda Zagreba i Hrvatske.

Na radionici je sudjelovalo ukupno 15 hrvatskih predstavnika, od toga 11 predstavnika turističke industrije: Atlantis Travel, Carnet de Voyage Tailormade Croatia, Crvena Luka Resort, G2 Travel Ltd., Happy Tours, Intours DMC, Kompas Hrvatska, Limea, Palma Travel, Permansio Deluxe Getaways, Uniline te Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica grada Dubrovnika, Hrvatska turistička zajednica i Turkish Airlines.

Nastavno na održanu prezentaciju, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Martina Bienenfeld ovom je prigodom izjavila: „S velikim ponosom ističem kako je TZGZ uspješno organizirala, po prvi puta, Zagreb/Croatia: Connect & Experience radionicu i prezentaciju, ovakvog formata, na dalekoistočnom tržištu za čak 40 malezijskih predstavnika turističkih agencija i turoperatora te 15 malezijskih novinara vezanih uz turizam. Nakon prošlotjednih nastupa na sajmovima Tourism Expo Japan te ITB Asia, s ovom posebnom prezentacijom i radionicom uspješno smo zaključili naše predstavljanje na azijskom tržištu. Predstavili smo odmorišnu, ali i poslovnu ponudu Zagreba s posebnim naglaskom na Advent Zagreb i kulturni segment koji je itekako zanimljiv gostima iz Malezije, Australije, Kine, Singapura, Tajvana te ostalih dalekoistočnih zemalja. Posebno me veseli da, ponovo, bilježimo rastuće zanimanje publike za glavni grad Hrvatske. U prilog tome, govore i rezultati, prema kojima su gosti iz Australije ostvarili 125% više noćenja u odnosu na lani, čime su se svrstali među 10 najboljih, a posljednjih par mjeseci primjećujemo i sve veći povratak gostiju iz Južne Koreje, Kine, Malezije i Singapura.“

Sve sudionike srdačno je pozdravio i veleposlanik Republike Hrvatske u Maleziji, Nj. E. Ivan Velimir Starčević koji je ovom prilikom izjavio: „Bilo mi je veliko zadovoljstvo sudjelovati na turističkoj prezentaciji Zagreba, Dubrovnika i Hrvatske u Maleziji, na kojoj su sudjelovale Turistička zajednica grada Zagreba, koju je predvodila njena direktorica Martina Bienenfeld, Hrvatska turistička zajednica, TZ Dubrovnika i partneri. Smatram da je riječ o velikom iskoraku hrvatske turističke ponude na tržištima Azije, od kojeg je očekivati pozitivan utjecaj na budući priljev turista iz tog dijela svijeta.“

Uz same prezentacije Zagreba i ostalih sudionika, održani su i B2B sastanci gdje je primjetan izraziti interes za putovanjima, a Hrvatska je vrlo tražena destinacija, posebice od agenata koji traže savjete vezane uz nove ture, projekte i preporuke. Za najsretnije sudionike sastanaka dodijeljene su i nagrade koje su osigurale Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica grada Dubrovnika te Turkish Airlines.